Re: Jak zrobić większą konsolę?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 12:34:15 MET

Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl> napisał(a):
> No w każdym razie, userom są one nieprzydatne i na szczęście na razie
> programy nie używają, więc nie mam specjalnie z tym problemu, w
> przeciwieństwie do braku POMIŃ i PONÓW w kopiowaniu Windows.

W Win7 jest to już bardziej zaawansowane. Nie podam teraz szczegółów bo
używam od niedawna i specjalnie nie zapamiętywałem. Zrobiłem teraz tylko
eksperyment z plikiem będącym w użyciu. Zarówno przy próbie skasowania jak i
podmiany było opcja próby ponownej.
Natomiast przypomniała mi się jedna rzecz, która była od dawna ale chyba
nikt o niej nie wie. Jak się kopiuje dużo plików a część docelowych już
istnieje to Windows przy pierwszym pyta czy zamienić. I jest taki motyw, że
można kliknać na Nie z Shiftem, co spowoduje, że przekopiowane zostaną tylko
te pliki, których nie ma w lokalizacji docelowej.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/