Re: jak zablokować aktualizacje FireFoxa?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 09:31:40 MET

W dniu 2010-02-05 09:19, Radosław Sokół pisze:

> Absolutnie nie będę odpowiadał na każdy fragment tekstu z
> osobna, bo nie jestem rzecznikiem UM. Przekażę Twoją odpo-
> wiedź do UM, może informatycy zdecydują się odpisać coś
> dalej.

No to niech odpiszą do mnie.

> Generalnie jednak wydaje mi się, że masz problem
> nie z UM czy jego systemami informatycznymi, tylko co naj-
> wyżej z jednym człowiekiem z UM. Trudno mi powiedzieć z
> jakiej przyczyny, czy z jego lenistwa, czy niewiedzy, czy
> też z tego, że po półgodzinnej rozmowie z księgową stwier-
> dził, że łatwiej będzie jej nakazać odinstalować IE8 niż
> użerać się z "mów mi jeszcze",

No ale mówisz, że bez użerania działa :D

No i nie mów, że jak ZE MNĄ bawił się w podmienianie DLLek jawy na
stare, to z lenistwa albo bo ja go nie rozumiałem?

> W każdym razie dostarczyłem Ci
> informację z pierwszej ręki, że UM *testuje* najnowsze wer-
> sje oprogramowania ze swoimi systemami i że one z nimi
> *działają*, czyli że masz złe informacje :)

No więc tłumaczę: W grudniu Pan Informatyk, który przez telefon
podmieniał ze mną DLLki jawy przez 30 minut, wydał werbalne
oświadczenie, że z Wistą jeszcze ewentualnie pójdzie, jak te DLLki się
podmieni, ale z Sevenem nie mam na co liczyć. Nie wiem jakie kierowały
nim pobudki, ale naprawdę se tego nie wymyśliłem.

Wspominał też coś o przestarzałym i niewspieranym rozwiązaniu Oracla,
które nie działa z nowymi systemami, więc nie mówił nic o żadnych
Czekpointach.

--
Przemysław Adam Śmiejek