Re: zabezpiczyc kompy, internet biblioteka

Autor: hehehe <m_at_m.ccc>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 09:31:20 MET

Użytkownik "Marek" <brakadresu@wp.pl> napisał w wiadomości
news:hke208$kph$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> sprawa wyglada tak, jest biblioteka z jakies 20kompow 14 po vista 6 pod XP
> trzeba je skonfiguruwac i zainstalowac tak aby systemy byly wiecznie
> swierze
> tzn by uzytkonicy nie mogli napsocic i nie przegladac niepowolanych stron
>
> wiec potrzebuje czegos do wyciecia pewnych funkcji z systemu
> do ograniczenie pewnych kontn, modifikacji pulpitu, wgrywania czego
> kolwiek
> i najlepiej by byl podglad na kompie bibliotekarki co dany user majstruje
> necie

> [...]

1 ) Postaw serwer na linuxie z takimi usługami :

Domena - Samba
Proxy - Squid
Router - iptables

Wszystko mozesz mieć na jednej maszynie. W sambie mozesz zrobić jednorazowe
profile tak ze po kazdym przelogowaniu wszystko jest usuwane i od nowa
wgrywane. Wszystkie usługi za darmo tylko rzeba posiedzieć. Na każdym kompie
zainstaluj VNC server z tym samym hasłem - tez darmowy stronak tutaj -
www.uvnc.net - bedziesz mógł nimi zarządzac zdalnie.
Poogoogluj, poszukaj i trzymaj się tych serwisów które ci wymieniłem dasz
sobie rade.