Re: Przyspieszanie Se7en

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 21:05:09 MET

news:2010020419394000@grush.one.pl...

> Troszkę odbiegłeś od "[...] weź kilka fragmentów DirectX
> (część systemu), połącz i uruchom [...]" -- nieprawdaż?

  Prawdaż ale to akurat znana mi działka i nie cierpie jak jakis facet
generalizuje coś o czym nie ma pojęcia co przyznajesz poniżej.

> Większość aplikacji DirectX wcale nie musi mieć takich wy-
> magań jeżeli chodzi o pamięć operacyjną. Jeżeli chodzi o
> h264 to się nie wypowiadam, bo nie używam i nie testowałem.

 Ale przywołujesz ChiWritera w czasach którego o niektórych tzw. "nowych
technologiach" pisał może Stanisław Lem i jemu podobni a obecnie stają się
one rzeczywistością?

--
marfi
PS: Kojarzysz co znaczy: "Program drukuje  HALTED EE i nie reaguje na