Problem z ACPI na starej płycie

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 15:39:20 MET

Cześć
Zainstalowałem XPpSP3 na kompie z płytą M754LTR, procek pIII 930M, w
BIOS-ie jest opcja włączająca ACPI. Niestety, zapomniałem ją włączyć przed
instalacją i teraz mam zgryz:
1. Klawisz wstrzymaj/hibernuj na oknie zamykania kompa jest wyszarzony
2. kompa nie można wyłączyć naciskając krótko przycisk włączający
3. Proces wyłączania zatrzymuje się na komunikacie "teraz możesz
bezpiecznie wyłączyć komputer"
4. w managerze urządzeń nie ma nic co by przypominało wzmiankę o ACPI
Oczywiście, włączyłem potem w BIOS ten nieszczęsny ACPI ale komp nie
zareagował, nie zauważył nowego urządzenia i nic się nie zmieniło. Ma ktoś
jakąś sugestię jak przywrócić to ACPI?

--
Jacek