marfi pisze:
> Weź kilka fragmentów DirectX (część systemu), połącz i uruchom - nie
> dokonasz ani jednej jawnej alokacji pamięci a program może łyknąć nawet
> setki megabajtów pamięci.
Bzdura. Używam DirectX, bo moim hobby jest pisanie gier.
I obserwuję zajętość pamięci w czasie rozwijania programu.
Te "setki megabajtów" to jakiś głodny kawałek.
> I słusznie, że wybierają wygodę - lenistwo i szukanie wygody zawsze było
> motorem postępu :)
Czasem. Ale najczęściej jest motorem zarabiania większych
pieniędzy bez większego wysiłku. A ja jestem idealistą i
nie popieram takiej ideologii.
> ChiWriter jest dostępny - możesz używać ale pewnie wolisz cierpieć :)
Nielegalnie dostępny, o ile mi wiadomo.
A wiesz co? Olbrzymią większość moich tekstów piszę w gEdit,
napisanym w C i zajmującym 17 MiB własnej pamięci mimo cał-
kiem rozbudowanej funkcjonalności (to już i tak dużo), albo
w Webberze własnego autorstwa, napisanym w C++ i zajmującym
zazwyczaj poniżej 2 MiB pamięci. Po co mam pisać artykuł na
przykład w Wordzie, skoro do publikacji potrzebny jest czys-
ty tekst, a format i tak jest wycięty i narzucony z szablonu?
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Politechnika Śląska | \................... Microsoft MVP ......................../Received on Thu Feb 4 14:55:03 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 04 Feb 2010 - 15:42:01 MET