Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 13:29:14 MET

Przemysław Adam Śmiejek pisze:

> No ale pecety są wciąż i właśnie mówimy o zachowaniu zgodności.

Ta zgodność jest iluzoryczna. Owszem, akurat DOSa pewnie się
uruchomi jeszcze, jak znajdziesz gdzieś jakąś starą instalkę
(co też może być trudne) i stworzysz odpowiednio małą party-
cję. Ale już Windows 9x nie zainstalujesz na wielu nowych
komputerach.

> Owszem, proponują przejście na wersję z Windows. Niestety firma się ceni
> strasznie i chcą 8 tysięcy za samą migrację do Windowa, więc szkoły nie

No to jak dla mnie sytuacja jest jasna: zapłać i nie miej
kłopotów albo nie płać i strać w pewnym momencie dostęp do
wszystkich swoich danych. Podejście brutalne, ale przynaj-
mniej odpowiedzialne i sensowne. Bo już się obawiałem, że
firma się zamknęła w DOSowym świecie i nie widzi problemu.

> produkcje. Więc żadna radość, że se mogę kupić BD za 200zł od płytki
> albo oglądać w telewizji tylko Dodę HD albo jakiś Srawatar 3D.
> A stare produkcje zostaną SD i tyle.

Czasem robi się remastering starych produkcji (jeżeli tylko
są dostępne jeszcze stare taśmy) tak, aby wyciągnąć rozdziel-
czość HD jednak.

> Swoją szosą, mógłby telewizor mieć opcję ,,nie skaluj'', tak żeby SD
> leciało jako kawałek rozdzielczości HD, tak jak na kompie w okienku. Dla
> niektórych produkcji taki mniejszy okienek byłby lepsiejszy niż obecne
> gówno.

Opcją niwelującą efekty skalowania jest siadanie odpowiednio
daleko od telewizora ;)

|                 |  Politechnika Śląska                   |