Re: jak zablokować aktualizacje FireFoxa?

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 12:59:22 MET

Przemysław Adam Śmiejek pisze:
> No to właśnie teraz walnąłeś kulą w płot, bo Xsat to właśnie rozwiązanie
> z gliwckiego UM. To jest jakiś oraclowy VPN, który pozwala księgowym na

A kiedy został wprowadzony?

Ja piszę o nowych systemach, budowanych w tej chwili. Oracle
IIRC jest częściowo wycofywany w gliwickim UM i zastępowany
rozwiązaniami open-source. Mam kontakt z autorem paru nowych
systemów i wiem, że regularnie sprawdza ich działanie w wielu
przeglądarkach i "rzeźbi" jak tylko się da, by całość była z
jednej strony zgodna ze standardami, a z drugiej -- niezależ-
na od jakichś konkretnych wersji oprogramowania klienckiego.

> Zresztą, tydzień temu do bytomskiej szkoły kupiłem kompa z Windows XP z
> powodu ,,superproduktów'' QNT, które nie pójdą na nowszych windowsach. I
> za chwilę będzie problem szerszy, bo niestety paściate QNT jest chyba
> wszędzie... Ale to tak na marginesie naszej dyskusji kiedyśtam.

I coś z nim trzeba będzie zrobić, bo przecież za kilka lat
nie można szukać komputerach po "szrotach" i instalować pi-
rackich, korporacyjnych Windows XP? Nowego sprzętu i opro-
gramowania tej klasy się już wtedy pewnie nie dostanie.

> ... który notabene umiera i za niedługo niewiele z niego zostanie, bo
> otwartość nie działa we współczesnym świecie.

A wszyscy inni twierdzą, że właśnie teraz, w erze Internetu,
open-source *dopiero* rozwija skrzydła i za jakiś czas być
może będzie stanowić *bardzo znaczącą część* oprogramowania
używanego na serwerach i urządzeniach mobilnych.

> Takoż własnościowym, zamkniętym, a do tego koszmarnie zasobożernym.
> I to nie przeszkadza Firefoksowi go obsługiwać.

Jako wtyczkę niezależnego producenta, za którą fundacja Mo-
zilla nie ponosi żadnej odpowiedzialności.

|                 |  Politechnika Śląska                   |