Re: Przyspieszanie Se7en

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 10:59:07 MET

Radosław Sokół wrote:

> Też nie. W zasadzie bardzo nieliczne komputery powinny mieć
> taką pamięć operacyjną. Smutne, że na maszynach z 8 GiB RAMu
> robimy dzisiaj równie przyziemne rzeczy, co kiedyś na PC/AT
> z 640 KiB.

Powinny nie powinny, ale wystarczy zobaczyć ile pamięci zjadają te
najbardziej podstawowe programy ...
U mnie Vista HB po starcie to już ponad 500MB, Thunderbird zazwyczaj
dodaje kolejne 100MB, przeglądarka z kilkoma kartami to kolejne 150MB.
Wczoraj gdy instalowałem sobie Blackberry desktop, użycie pamięcie
skoczyło podczas instalacji o jakieś +300MB, koszmar.
Bez 2GB nie ma w ogóle po co uruchamiać takiego peceta, zadziała
normalnie pewnie przy 3-4.
Jeszcze przecież nie było uruchomionych *żadnych* programów do
zrobienia czegoś ;) przecież one też mi połkną kolejne setki MB lub
więcej.
Tylko nie pisz, że coś trzeba optymalizować (ze strony użytkownika),
przecież Home Basic nie pownien tego oczekiwać od użytkownika, który
zazwyczaj też jest *basic*

--
Wojtek