Re: [Win7] Plik Zgodności - problemy

Autor: <BertTrust_at_gmail.com>
Data: Wed 03 Feb 2010 - 15:30:05 MET

> Hm. A ja nie widzę żadnego racjonalnego powodu, dla którego miałby się
> on przy nowych ale pustych katalogach pojawiać...

* No dobra - spróbuję wyjaśnić trzeci raz :-)
Katalogi, które tworzę nie są puste! W katalogach owych może być mnóstwo plików,
folderów itd itd tu chodzi o katalog docelowy w C:/Program Files/xxx...
Jeżeli tutaj wrzucę katalog (z plikami czy też bez, pełny czy pusty -
nieistotne) ale OBOK tego katalogu nie stworzę nowych plików to nie ma przycisku
pliki zgodności.

Jak widzisz - w tym wypadku ciężko mówić o braku potrzeby. Często zdarza mi się
wrzucać tam dodatkowe katalogi - dajmy najbardziej prozaiczny przykład - skórki
(czy pliki konfiguracyjne) do programu. Skórki do programu są często katalogami.
Wrzucam więc katalog do c:/Program Files/XXX/Skins/ (a niech będzie nawet, że
nie ja a instalator programu) i ... dupa! Przycisku zgodności nima. A ja nie mam
żadnej informacji czy ów katalog w ogóle istnieje na VirtualStore. Mimo, iż mam
w nim dane.
Dla mnie to BUG bo, jak już pisałem, dane są lecz windows o tym nie informuje.

buźka i dzięki