Re: wymagania - Bootexecute

Autor: PM <pm_at_xx.xx>
Data: Thu 18 Jun 2009 - 19:44:34 MET DST

W dniu 2009-06-18 18:50, Michal Biek napisał(a):
> PM log(in) :
> [...]
>
> :-)
> Jak widzę nie bardzo wiesz po co masz console ;-)
> Wyłączając testowo usługi które pokaże/wskaże Ci w svchost (a tasklist
> /svc pokazuje usługi w svchost) trafisz na tę, która blokuje.

Ciachnąłęm katalog przy pomocy unlockera i niestety problem z updateami
pozostaje nadal. Wyczyszczę logi, włącze pełne rejestrowanie i może sie
znajdzie jakiś winowajca. A jak nie to którejś pięknej nocy zaliczy
format :P

> A jak to W7 to spróbuj pex.:

Nie, to głównie XP i kilka Vist

> A wcześniej może będzie lekko i przyjemnie:
> http://support.microsoft.com/kb/249873/pl

Biblioteki przerejestrowałem wcześniej, oczywiście bez żadnych błędów.

--
PM