Re: wymagania - Bootexecute

Autor: Michal Biek <mbiek_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 18 Jun 2009 - 18:50:09 MET DST

PM log(in) :
[...]
> Jak widzę nie doczytałeś - wiem który z svchostów blokuje, ale nie
> wiadomo konkretnie która usługa, ba unlocker pokazuje nawet numer wątku
> w danym procesie. A proces explorer twierdzi że na nim wisi biblioteka
> ntdll.dll

:-)
Jak widzę nie bardzo wiesz po co masz console ;-)
Wyłączając testowo usługi które pokaże/wskaże Ci w svchost (a tasklist
/svc pokazuje usługi w svchost) trafisz na tę, która blokuje.

A jak to W7 to spróbuj pex.:
Services.ps1
------------
$args = "localhost"
  foreach ($i in $args)
    {Write-Host "Sprawdz" $i "..."
        Get-WmiObject -computer $args -class win32_services |
        Select-Object -property name, state, startmode, startname |
        Sort-Object -property startmode, state, name |
        Format-Table *}

Można też spróbować szukać z Get-Process i Get-WmiObject win32_process.

A wcześniej może będzie lekko i przyjemnie:
http://support.microsoft.com/kb/249873/pl