Re: OE nie pokazuje treści grup dyskusyjnych

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 26 Oct 2008 - 10:53:52 MET

Użytkownik "Max" <minimaxiWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:0400.00000b3e.49043510@newsgate.onet.pl...
> Powoli jestem na tropie... Od jakiegoś czasu pytał mnie o kompresje, a
> ja
> ignorowałem to, aż w końcu się zgodziłem. Zauważyłem w koszu wszystkie
> odpowiedniki plikow .dbx jako .bak Jednak pzrywrócenie kosza
> spowodowało tylko
> przeniesienie plików .bak do folderu w którym teraz współegzystują
> pliki .dbx i
> .bak. Jednak zmiana nazwy pliku .bak na .dbx też nie pomaga...
> Prawdopodobnie
> kompresja spowodowała błąd, ale jak najprościej go usunąć?

Program DBXtract, albo plugin do programu Total Commander. Zachowaj obie
kopie (czyli i DBX i BAK) gdzieś na boku, po zamontowaniu plugina
wchodzi się w to jak w archiwum. Wirtualnie będzie archiwum z plikami
*.eml i *.nws w środku, dodatkowo pogrupowane w osobnym katalogu będą
załączniki. Pliki te wystarczy przeciągnąć do jakiegoś folderu w OE,
najepiej w tym celu utworzonego, bacząc, by ich rozmiar nie przegroczył
2 gigabajtów, inaczej krewa. Acha, przy manipulowaniu w plikach *.BAK
zmień im rozszerzenia na DBX. I pamiętaj, eksperymentuj na kopii. Jeśli
folder był duży, wejście w "archiwum" może trwac bardzo długo nawet na
szybkiej maszynie. Ale jak już wejdzie, to najlepiej zrobić jakiś
katalog gdzieś na boku, do niego przekopiować zawartość i z niej
przeciągać, najlepiej po zrobieniu jeszcze jednej kopii na boku...
należy tylko pamiętać i nie pogubić się w tym, aby nie pozostało na
dysku X niepotrzebnych kopii - skasować je wszystkie po pomyślnym
przeciągnięciu.

--
D4
Oddaj krew dla Filipa...