Re: OE nie pokazuje treści grup dyskusyjnych

Autor: Max <minimaxiWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 26 Oct 2008 - 10:14:56 MET

> Kurczaki, też ostatnio miałem podobnie, ale z jedną grupą, musiałam ją
> zresetować.

Powoli jestem na tropie... Od jakiegoś czasu pytał mnie o kompresje, a ja
ignorowałem to, aż w końcu się zgodziłem. Zauważyłem w koszu wszystkie
odpowiedniki plikow .dbx jako .bak Jednak pzrywrócenie kosza spowodowało tylko
przeniesienie plików .bak do folderu w którym teraz współegzystują pliki .dbx i
.bak. Jednak zmiana nazwy pliku .bak na .dbx też nie pomaga... Prawdopodobnie
kompresja spowodowała błąd, ale jak najprościej go usunąć?