Re: "Domain Computers" a prawa do katalogu

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Wed 27 Aug 2008 - 10:51:56 MET DST

"spwmarluk" <lukasz.penza@gmail.com> wrote in message
news:1a6f521a-7573-4b78-9ae9-059454977743@a1g2000hsb.googlegroups.com...
Może napiszę tak:
Wrzuciłem sobie paczkę do GPO i instaluje się bez problemów, jak
źródło leży na sambie gdzie dostęp jest bez logowania, a jak wrzucę
źródło na win z prawami domain computers, czy auth. users to paczka
nie chce się za nic zainstalować, i mam komunikat, że źródło jest
niedostępne. Więc jakie mam nadać prawa do tego katalogu, żeby poszła
instalka przez GPO ??
Dodam, że paczka instaluje się przed logowaniem.

Mam identyczny scenariusz i udzial jest udostepniony dla Authenticated
users,
dostep do katalogu maja wszystkie komputery i paczki sie instaluja bez
problemow.