Re: "Domain Computers" a prawa do katalogu

Autor: spwmarluk <lukasz.penza_at_gmail.com>
Data: Wed 27 Aug 2008 - 08:50:11 MET DST

Może napiszę tak:
Wrzuciłem sobie paczkę do GPO i instaluje się bez problemów, jak
źródło leży na sambie gdzie dostęp jest bez logowania, a jak wrzucę
źródło na win z prawami domain computers, czy auth. users to paczka
nie chce się za nic zainstalować, i mam komunikat, że źródło jest
niedostępne. Więc jakie mam nadać prawa do tego katalogu, żeby poszła
instalka przez GPO ??
Dodam, że paczka instaluje się przed logowaniem.