Re: dns i domena.local

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Mon 25 Aug 2008 - 12:24:52 MET DST

<januszbialowas@gmail.com> wrote in message
news:46fc07a3-aad9-4677-9a53-89f59e9fdac1@d1g2000hsg.googlegroups.com...
sbs2003 - mam domene xxx.local (win) oraz domenę internetową
xxx.miasto.pl
w serwerze dns mam strefy dla tych domen - wszytko działa oki ale mam
problem:(
dla domeny xxx.miasto .pl chcę mieć 3 rekordy serwerów nazw (NS)
host.xxx.miasto.pl (czyli mój serwerek) oraz dwa serwery mojego
dostawcy, jednak ciagle się dopisuje servwr nazw host.xxx.local
dostawca prosi o usuniecie tego wpisu, który jest transferowany do
jego serwerów
jednak kazde usuniecie ze strefy powoduje automatyczne jego
przywrócenie
- uwaga mam jedna karte sieciową, czyli serwery host.xxx.local i
host.xxx.miasto.pl pracuja na tym samym interfejsie
dzieki za pomoc Janus

Wylacz aktualizacje DDNS na interfejsie i nie bedzie sie dodawalo.