dns i domena.local

Autor: <januszbialowas_at_gmail.com>
Data: Sun 24 Aug 2008 - 23:48:16 MET DST

 sbs2003 - mam domene xxx.local (win) oraz domenę internetową
xxx.miasto.pl
w serwerze dns mam strefy dla tych domen - wszytko działa oki ale mam
problem:(
dla domeny xxx.miasto .pl chcę mieć 3 rekordy serwerów nazw (NS)
host.xxx.miasto.pl (czyli mój serwerek) oraz dwa serwery mojego
dostawcy, jednak ciagle się dopisuje servwr nazw host.xxx.local
dostawca prosi o usuniecie tego wpisu, który jest transferowany do
jego serwerów
jednak kazde usuniecie ze strefy powoduje automatyczne jego
przywrócenie
- uwaga mam jedna karte sieciową, czyli serwery host.xxx.local i
host.xxx.miasto.pl pracuja na tym samym interfejsie
dzieki za pomoc Janus