Re: jak nagrać videoclip z onetu ?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 22 Aug 2008 - 14:40:36 MET DST

Użytkownik "colnet" <universis@wp.pl> napisał w wiadomości
news:48AEA5C6.F7255A68@wp.pl...
> Jak w temacie - chciałbyn nagrywać - z reguły publicystyczne
> videoclipy
> z onetu celem poźniejszego odtworzenia. Interface jaki jest dostępny
> na
> klawiszach myszki nie daje takiej możliwości. Posiadam XP_sp2 IE -
> wersja 6.029000.5512 i Mozilla Firefox - w wersji : 2.0.0.16 .
> Googlowalem trochę, ale trafiałem tematy "podobne" czyli videoclipy,
> ale nie z onetu, sposób nagrania był oczywisty - w onecie nie ma
> linków
> stąd moje pytanie do grupy. Proszę o pomoc w emacie.

Waść zainteresuj się tym:
http://www.mplayerhq.hu/design7/news-pl.html
Ze źródła strony wyłuskaj link, przeczytaj manuala do programu gdzie
jest opisane jak to zgrać. Po pobraniu filmu może się okazać konieczną
dodatkowa instalacja kodeków Windows Media 9.
Oczywiście, jeśli nie chcesz zgrywać, ten program odtworzy także
bezpośrednio ze strumienia.

--
D4
Abecadło z pieca spadło,