Re: stop 0xC2 - uszkodzony rejestr na amen?

Autor: jerzy szczudlowski <jerzy_at_jedwab.net.pI>
Data: Fri 22 Aug 2008 - 13:58:31 MET DST

  Michal Kawecki wrote:
> ^^^^^^^^^
> [...]
>
> Faktycznie wygląda to na uszkodzenie rejestru. Spróbuj go wygrzebać z
> System Volume Information (po przejęciu folderu na własność).

Tak właśnie zrobiłem. Najpierw znalazłem demo regrecover, które
potrafiło odczytać ten uszkodzony plik rejestru, a później, podczas
szukania czegoś darmowego znalazłem informację, że w koszu powinny być
kopie zapasowe rejestru i były. Nawet pod BartPE nie musiałem zmieniać
żadnych uprawnień, tylko zmienić nazwę.

Dzięki wszystkim za zainteresowanie.