Re: konto w vista dla dziecka 10 lat

Autor: Kajetan <kaj_at_no-mail.pl>
Data: Mon 18 Aug 2008 - 15:11:00 MET DST

<kamilzorro@gmail.com> wrote in message
news:bd99a80b-6e95-43a3-b34d-3e416808f826@d1g2000hsg.googlegroups.com...
Witam,

Chce założyć dzieciakowi konto w Vista Ultim - ale poniewaz ma dosć
dużą już wiedzę (ma 10 lat) - pasuje mi załozyć takie konto które:

- ma własny pulpit i własne programy w menu start
- może instalować sobie programy bez uprawnien admina
- ma miec założoną kontrolę rodzicielską
- wszystkie odwiedzane WWW są zapisywane do dzinnika zdarzeń
- docelowo bloknę mu linię komand

Szukałem informacji - mase WWW zwiedzilem i .... jakoś to wszystko
chaotycznie opisywane.

Jak takie konto założyć? Gdzie i czym moge to zarządzać ???

Takiego konta nie da sie "zalozyc" jednym kliknieciem, oczywiscie jest to
jak najbardziej
mozliwe do osiagniecia, ale musisz uzyc roznych, dedykowanych narzedzi do
spelnienia
poszczegolnych wymagan.

Pulpit - zrobic profil, instalowanie oprogramowania - wyedytowac lokalne
gpo, kontrola rodzicielska
- content advisor w IE lub lokalne gpo, archiwizowac odwiedzone strony -
ciezko to sensownie przeprowadzic,
blokada cli - efektywnie poprzez software restriction policy.