konto w vista dla dziecka 10 lat

Autor: <kamilzorro_at_gmail.com>
Data: Sat 16 Aug 2008 - 18:58:05 MET DST

Witam,

Chce założyć dzieciakowi konto w Vista Ultim - ale poniewaz ma dosć
dużą już wiedzę (ma 10 lat) - pasuje mi załozyć takie konto które:

- ma własny pulpit i własne programy w menu start
- może instalować sobie programy bez uprawnien admina
- ma miec założoną kontrolę rodzicielską
- wszystkie odwiedzane WWW są zapisywane do dzinnika zdarzeń
- docelowo bloknę mu linię komand

Szukałem informacji - mase WWW zwiedzilem i .... jakoś to wszystko
chaotycznie opisywane.

Jak takie konto założyć? Gdzie i czym moge to zarządzać ???

Proszę podajcie 'solucje' i/lub linki :) DZIĘKI!

---pozdr
Kamil Z