Re: Drukowanie za pomocą drukarki poza sieciąlokalną

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Sun 17 Aug 2008 - 22:21:38 MET DST

qwertop@poczta.onet.pl ośmielił się napisać:

> Drukarka w firmie bedzie sieciowa, mam uprawnienia, aby w firmie (gdzie beda
> tylko 2 komputery) takie rzeczy ustawiac. Nie wiem natomiast, czy dostawcy po
> obu stronach nie beda robili z tym problemow (w domu mam chello, w firmie w tej
> chwili nie jestem w stanie powiedziec), ale jesli dobrze rozumiem stawianie VPNa
> nie jest blokowane przez dostawcow Internetu, tak?

Dostawcy internetu raczej nie blokuja nic, to bylioby bez sensu zeby nie
mozna bylo sobie stawiac jakis rzeczy

Nie wiem tylkoprzy pomocy czego sobie postawic takiego vpna, ja np w
"fabryce" urezadzonko ktore potrafi robic vpn, na pewno jesli masz ISA
Server to tak mozesz sobie zrobic, jesli masz rzeczy postawione na
linuchu to tez pewno jest cos co to realizuje, jesli pogrzebiesz to moze
znajdziesz cos fajnego i moze darmowego (oprogramownaie)