Re: Drukowanie za pomocą drukarki poza sieciąlokalną

Autor: <qwertop_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 17 Aug 2008 - 21:44:13 MET DST

> Pytanie czy masz mozliwosc stawiania vpnow grzebania w fw itd? czy
> jestes jakims informatykiem, adminem w swojej firmie? czy "zwyklym"
> pracownikiem ktory chce korzystac z drukarki? co to za drukarka?
> siceiowa, niesieciowa?

Drukarka w firmie bedzie sieciowa, mam uprawnienia, aby w firmie (gdzie beda
tylko 2 komputery) takie rzeczy ustawiac. Nie wiem natomiast, czy dostawcy po
obu stronach nie beda robili z tym problemow (w domu mam chello, w firmie w tej
chwili nie jestem w stanie powiedziec), ale jesli dobrze rozumiem stawianie VPNa
nie jest blokowane przez dostawcow Internetu, tak?

--
/Q/