w2k i rozmiar partycji instalacyjnej

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Thu 14 Aug 2008 - 20:55:37 MET DST

Musiałem zmienić HDD.
No PC nie było nic specjanie wartościowego, instalacja w2k b.stara więc
postanowiłem zrobić nową instalację.
Nowy dysk: PATA 160 GB, BIOS go widzi jak trzeba, instalator w2k widzi
już tylko 131062MB. Pewnie gdyby instalka w2k miała zintegrowany SP to
by zobaczył całość, dobrze myślę ?
Ale mam stare CD, integrować mi się nie chce, kazałem sformatować te
131062MB i się właśnie robi.

Czym (darmowym) *wygodnie i bezpiecznie* powiększyć tę partycję, po
instalacji w2k i SP na cały dysk?
No i czy to w ogóle prawidłowa koncepcja ;) ?

Wojtek