Re: instalacja SP3 WinXP Pro

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 12 Aug 2008 - 06:11:12 MET DST

In news:g7qbbm$r3g$1@news.dialog.net.pl,
*RyAn* <rysiek@konto.pl> typed:
> Witam,
>
> Dwa razy już podchodziłem i qpa.
> W obu przypadkach takie samo zachowanie instalatora.
> Wszystko idzie w miarę sprawnie do momentu wyświetlenia
> informacji ,że instalacja zakończona i zaczyna sie uruchamianie
> usług. Od tego momentu nic sie nie dzieje - za drugim razem czekałem
> ok 25 minut (za pierwszym 15 minut).
> W obu przypadkach przerwałem licząc na to,że jak napisał "instalcja
> zakończona"
> to po restarcie pouruchamia co trzeba, ale niestety System przywrócił się
> do poprzedniego stanu.

> [...]

Komunikat o bledzie podczas próby zainstalowania dodatku SP3 dla systemu
Windows XP
http://support.microsoft.com/kb/949385/pl

Nie mozna zainstalowac aktualizacji lub pojawia sie monit o zainstalowanie
aktualizacji, które sa juz zainstalowane
http://support.microsoft.com/kb/822798/PL

Komunikat o błędzie podczas próby zainstalowania dodatku Service Pack
3 dla systemu Windows XP: "Odmowa dostępu" lub "Instalacja dodatku
Service Pack nie została ukończona"
http://support.microsoft.com/kb/949377