instalacja SP3 WinXP Pro

Autor: RyAn <rysiek_at_konto.pl>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 23:35:50 MET DST

Witam,

Dwa razy już podchodziłem i qpa.
W obu przypadkach takie samo zachowanie instalatora.
Wszystko idzie w miarę sprawnie do momentu wyświetlenia
informacji ,że instalacja zakończona i zaczyna sie uruchamianie
usług. Od tego momentu nic sie nie dzieje - za drugim razem czekałem
ok 25 minut (za pierwszym 15 minut).
W obu przypadkach przerwałem licząc na to,że jak napisał "instalcja
zakończona"
to po restarcie pouruchamia co trzeba, ale niestety System przywrócił się do
poprzedniego stanu.

Czy taki objaw ktoś miał i go zwalczył ?
Gogiel-Mogiel niczego mi na ten temat nie znalazł ( pewno źle szukałem)

--
pozdrawiam i o oświecenie proszę
RyAn