Re: Zaszyfrowalem dysk systemowy Trucryptem - moje wrazenia

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 22:56:32 MET DST

On 16 Lip, 23:37, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:
> Witam
>
> Dzisiaj zaszyfrowalem dysk systemowy TruCryptem w wersji 6.0a.

Ok, sorka ze wczesniej nic nie pisalem.

System mam zaszyfrowany juz od prawie miesiaca, pracuje po 6-12h na
dobe.

W tym czasie zaliczylem 2 twarde restarty - raz spowodowany brakiem
pradu, drugi raz problemem z jednym z programow.

Jak na razie problemow z szyfrowaniem partycji systemowej TrueCryptem
- zero. Praktycznie nie czuje sie szyfrowania.
Z rzeczy ktore zauwazylem to system wstaje o jakies 1/3 dluzej,
minimalnie dluzej odpala sie tez np OpenOffice, ale nie sa to
zauwazalne w praktyce roznice.
Defragmentacji danych nie widze.
Przy kopiowaniu plikow (w ramach jednej partycji, czy miedzy
partycjami)nie widze zadnej roznicy.

Pozdrawiam
Rafal

Testow specjlanie nie robilem.