Pendrive Partycje

Autor: KÅ‚apouchy <john_at_doe.com>
Data: Wed 06 Aug 2008 - 20:13:19 MET DST

Witam!

Ja głupi potraktowałem pena jako zwykły dysk i utworzyłem 2 partycje:
 I fat32 1GB na jakiÅ› system typu livecd(usb)
 II NTFS c.a 7GB

W takim wypadku XP i Vista głupieje, xp widzi tylko pierwszą partycję,
vista interpretuje, jakoby pierwsza partycja była druga i na odwrót.
Jak, że trochę kombinowałem z tym penem i nie wiem co było przyczyną ale
viśta po reboocie stwierdziła, że są problemy z uruchomieniem i chętnie
odtworzy się z punktu przewracania. Nie zgodziłem się i po pewnym czasie
młócenia po dysku jednak się uruchomiła bez uszczerbku na zdrowiu.

Czyżby więcej niż 1 partycja to za dużo dla windows? Powiedzcie, że to
nieprawda ;D