Re: Problem z drugim dyskiem w XP

Autor: ..:: sjf ::.. <somebody_at_unknown.org.invalid>
Data: Wed 06 Aug 2008 - 11:37:32 MET DST

Przemolo pisze:
> Jedyne co na razie pomaga to wyłączenie autodetekcji dysku na kanale
> PATA, gdzie wpięty jest dysk PATA. Wóczas XP sam go wykrywa ale startuje
> poprawnie z C: (SATA).
Potwierdzam, co już napisał Michał, że jest to wina BIOS-u. Właśnie
wczoraj robiłem podobną operację - zastąpiłem 2 stare dyski PATA dyskiem
SATA, sklonowałem partycję ze starego na nowy i wystartowałem komputer z
  dysku SATA. Jak sam pisałeś - kontroler SATA ma wyższy numerek niż
PATA, ale u mnie działało poprawnie, tzn. nowy dysk był C: i D:, a stare
E;, F: i G:. Po przeniesieniu danych stare dyski odłączyłem zupełnie,
ale przetestowałem :)
Płyta K7VT4 PRO z najnowszym dla niej BIOS-em 1.80.

--
Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
xmpp:sjf@jabster.pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call