Re: przypisanie na sztywno litery dysku dla pendrive

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 05 Aug 2008 - 17:33:56 MET DST

Dnia Tue, 5 Aug 2008 15:39:37 +0200, Piotr Palusiński napisał(a):

> In news:g79k0t$1cln$1@opal.icpnet.pl,
> *Grzegorz Niemirowski* <gnthexfiles@poczta.onet.pl> typed:

> "Jameryki" nie odkryłeś ;-)
> Grześ, napisałem w nawiasie *TAK*, po dodaniu danej komnendy do pliku
> autoexec.bat i wrzuceniu plikow Instexnt.exe, Autoexnt.exe oraz Servmess.dll
> do folderu systemowego będzie przetwarzał - sprawdzone u mnie na XP-ku.
> Można tez doadć do pliku Autoexnt.bat, teź sprawdzałem i działa.

Program swapdrv pod XP nie działa i nie ma prawa działać. Wyjaśnia to w
zupełności krótki przegląd odwołań (a raczej ich braku) do plików i
rejestru, zarejestrowanych przy pomocy Process Monitora.

P.S. Nie wiem Piotrze jakiego XP-ka używasz. Może przemalowanego z
WinME? ;-)

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/