Re: przypisanie na sztywno litery dysku dla pendrive

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Aug 2008 - 16:10:57 MET DST

Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał(a):
> "Jameryki" nie odkryłeś ;-)
> Grześ, napisałem w nawiasie *TAK*, po dodaniu danej komnendy do pliku
> autoexec.bat i wrzuceniu plikow Instexnt.exe, Autoexnt.exe oraz
> Servmess.dll do folderu systemowego będzie przetwarzał - sprawdzone u
> mnie na XP-ku. Można tez doadć do pliku Autoexnt.bat, teź sprawdzałem
> i działa.

Rozdzielmy dwie sprawy.
Po pierwsze Windows nie zacznie przetwarzać nagle autoxec.bat bo gdzieś
pojawią się jakieś binarki. Autoexnt.exe, Servmess.dll oraz Instexnt.exe
składają się na usługę służącą odpalania skryptów przed zalogowaniem
użytkownika. Żeby to działało trzeba napierw zainstalować usługę poleceniem
instexnt install. Będzie to uruchamiało skrypt Autoexnt.bat (nie
Autoexec.bat). Jest to opisane w dokumencie
http://support.microsoft.com/kb/243486.
Druga sprawa to prehistoryczny program swapdrv.exe, który nie był pisany pod
NT. I jeśli on nie działa z palca to ze skryptu też nie będzie.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/