Re: Vista za 30 zł - instalacja na XP

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Thu 29 May 2008 - 21:48:18 MET DST

Użytkownik "ALGI" <asssik@NOSPAM.o2.pl> napisał w wiadomości
news:2anoljiumj92.1ksgkb8jpjjyf$.dlg@40tude.net...
> Tak naprawdę to w mojej drodze
> Win3.1..11/95/95OSR2/98/ME/2000/XP/Vista....
> jedynie z czego zrezygnowałem to ME... z reszty byłem zadowolony...

  Tu jestem z Tobą prawie w 100% zgodny... Po kontakcie z W95 (mam płytę
instalacyjną, której użyłem pod VirtualPC z poziomu Visty). Olałem 98/ME na
korzyść NT 3,5(1) i NT 4.0 a dalej tak samo :)

  Co do Visty, to rozumiem, że nowy system może być wolniejszy bo trzeba dać
zarobić producentom sprzetu ale nie w sposób "chamski" i nie w przypadku
algorytmów doskonale znanych i sprawdzonych zastosowań elementarnych np.
wyszukiwanie w plikach, szybkość operacji dyskowych czy sieci a ta była
żenująco mizerna. Ponadto zubożenie funkcjonalności niektórych programów
kosztem zwiększenia upierdliwości (UAC) i "efektów wizualnych" (AERO -
rozczulające bo odpowiednik DreamScene stosowałem w SkyView już chyba w 2003
roku :) również nie zrobiło na mnie pozytywnego wrażenia.
  Teraz jest lepiej ale kosztowało mnie to kilka tygodni szukania rozwiązań,
w międzyczasie MS poprawił (udostępnił modyfikacje) dla kilku koszmarnych
błędów - sporo ich zostało, zwłaszcza eksplorator to niezłe chińskie
badziewie ...

--
marfi