Re: Vista za 30 zł - instalacja na XP

Autor: ALGI <asssik_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Thu 29 May 2008 - 21:29:37 MET DST

Dnia Tue, 27 May 2008 18:38:37 +0200, marfi napisał(a):

> Ja już czwarty miesiąc ujeżdżam tego muła... Część problemów udało mi się
> dzięki internetowi zneutralizować - powolność niektórych operacji zapewne
> jest "by design" i trzeba się z tym chyba pogodzić - może w przyszłości
> zablokują spowalniacze aby się mieć czym pochwalić :)

A ja ponad rok i jest spoko - oprócz początkowych problemów z wolnym
kopiowaniem dużej liczby plików....
Może dlatego że zainstalowana na czysto na gołym laptopie (C2D/2GB....)
Tak naprawdę to w mojej drodze Win3.1..11/95/95OSR2/98/ME/2000/XP/Vista....
jedynie z czego zrezygnowałem to ME... z reszty byłem zadowolony...

Właściwie to wypadało by SP1 zainstalować na Vistę ale na razie mi się nie
chce ;)