Re: DNS

Autor: marmolada <marmolada_at_tu.nie.siada>
Data: Fri 23 May 2008 - 01:08:15 MET DST

Użytkownik "...:::fi$her:::..." <parter@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:g1424m$pkj$1@news.onet.pl...

> Mam 2 komputery jeden jest z dostępem do internetu przez blueconnect z ery z
> którego mam przydzielone dynamiczne IP,ktore i tak nie jest widoczne
> publicznie poniewaz(jak sie domylam jestem przed NAT'em),
> łącze to udostępniłem na drugi komputer za pomocą kabla czteroparowego
> krosowanego, i chce na tym pierwszym utworzyc wirtualna domene(i tu wlasnie
> jest pytanie czy to wogole mozliwe bez przydzielonego dnsa) z
> uzytkownikami,aby ten drugi logowal sie na pierwszy.

I do takiej funkcjonalnosci potrzebujesz AD, AD bez DNS nie jest mozliwy ????
DNS z AD nie potrzebuje zadnej synchronizacji z prawdziwymi rootowymi DNS'ami z internetu.
Moze bez problemow byc odciety od internetu.

Nie wystarczy ci stworzyc paru uzytkownikow na komputerze pierwszym
a niech drugi laczy sie przez zdalny pulpit ????

Ciezko jest zrozumiec co chcesz osiagnac. Napisz w jakim celu drugi komputer ma sie logowac na pierwszym ?