Re: DNS

Autor: ...:::fi$her:::... <parter_at_poczta.onet.eu>
Data: Thu 22 May 2008 - 17:04:38 MET DST

> Pytanie pierwsze - co chcesz osiągnąć w ten sposób?

Mam 2 komputery jeden jest z dostępem do internetu przez blueconnect z ery z
którego mam przydzielone dynamiczne IP,ktore i tak nie jest widoczne
publicznie poniewaz(jak sie domylam jestem przed NAT'em),
łącze to udostępniłem na drugi komputer za pomocą kabla czteroparowego
krosowanego, i chce na tym pierwszym utworzyc wirtualna domene(i tu wlasnie
jest pytanie czy to wogole mozliwe bez przydzielonego dnsa) z
uzytkownikami,aby ten drugi logowal sie na pierwszy.

> Pytanie drugie - czy ty w ogóle wiesz cokolwiek o działaniu sieci w
> ogólności, a sieci opartych na windows w szczególności?O sieciach opartych
na windowsie wiem niewiele, wiem tyle ze zanim datagram z mojego komputera
dojdzie do drugiego to na 1 nastapi enkapsulacja po warstwach OSI poczym
dotrze przez warstwe sieciowa do komputera 2 i tak nastapi zjawisko zwane
demultipleksacja.
> Pytanie trzecie - wiesz jak się pisze po polsku?
Myślę że tak ;)