Re: problem ze sterownikami Realtek ALC883 (d¼wiêk)

Autor: pioruns <cvbehaf_at_b2.cy>
Data: Sat 17 May 2008 - 18:38:01 MET DST

Dnia Sat, 17 May 2008 18:13:50 +0200, JoteR napisał(a):

> Ja Ci wybaczam, albowiem nie wiesz co czynisz ;-) Gdyż zaprawdę powiadam
> Ci, ten problem pojawia się na również na koszernym do bólu XP.

> SP2 nie ratuje, łatki KB888111 są zarówno do XP SP1 (kb888111xpsp1.exe)
> jak i XP SP2 (kb888111xpsp2.exe).
>
> A poza tym NTG, tym bardziej że wątkotwórca założył wątek również na
> pl.comp.os.ms-windows.winnt, gdzie ustawiam FUT.
>
> JoteR

A ja mam trochę inne doświadczenia. Bo też nam układ Realteka. Nie ufam
sterom dostarczonym przed producenta (w tym przypadku ASUS - i dostarcza
mi na swojej stronie stare jak świat stery - to ja dziękuję) i ściągam
sam ze strony Realteka. W instalce zaszyta jest łatka UAA, i to już od
roku to jest wprowadzone. Wystarczy na czysty system wrzucić instalator
sterownika do dzwięku ze strony Realtek (sterownik HD Audio) i po
kłopocie.

--
pozdrawiam,   pioruns