Re: Który Windows?

Autor: Pink <Pink_at_WYTNIJ-TO.op.pl>
Data: Sat 17 May 2008 - 18:27:36 MET DST

Dnia 2008-05-17, o godzinie 15:57:26, użytkownik *geyb* napisał(a) w
wiadomości: <news:g0mo88$qrf$1@inews.gazeta.pl>

> Składam komputer do gier (eh, dla siebie to bym konsolę kupił i po
> sprawie) i nie wiem, którą wersję Windows kupić. Czy leciwego XP-ka
> home, czy iść z duchem czasu i wybrać w Vistę Home?

Zależy jeszcze jaki to ma być komputer.
Gry na Viście mają większe wymagania jeśli chodzi o RAM, a sama Vista dla
gracza poza DirectX 10 niewiele nowego oferuje.

> Czy pod Vistą będą działać wszystkie gry, które działają bezproblemowo
> pod XP?

Te nowsze tak, a ze starszymi może być różnie.

--
Pozdrawiam
Pink