Problem z połączeniem sieciowym

Autor: Jacent <jacent_at_wytnij.interia.pl>
Data: Wed 14 May 2008 - 20:58:20 MET DST

Witam!
Znajomy poprosił mnie o naprawę komputera, a dokładniej połączenia z netem.
Używając aplikacji do połączenia sieciowego dialnet, komp próbuje się
łączyć, jednak po chwili pokazuje, że połączenie ma ograniczoną szybkość lub
brak połączenia. Pokazuje się też komunikat, że komputer odnawia adres ip i
nie może go uzyskać.
Spróbowałem u siebie w domu i podłączyłem swoją sieciówkę używając nadal
aplikacji. Efekt jest ten sam - próbowałem również na swoim haśle i loginie.
Co dziwne komputer swobodnie się łączy kiedy podłączam go poprzez swój
router. Działa wtedy zarówno zintegrowana sieciówka jak i zewnętrzna. Czyli
usterka sprzętowa raczej odpada.
No i na koniec najlepsze, zrobiłem backup systemu i zainstalowałem nowy
czyściutki - komp się nie łączy;/ Zaczyna mi brakować pomysłów. Wcześniej
ten system również ja instalowałem i wszystko śmigało jak ta lala. A teraz
zonk.
Proszę o jakieś porady.

--
Pozdrawiam.