Re: Lex - nie znaleziono uprawnień

Autor: Matrix <matrixtqmWYTNIJTO_at_go2.pl>
Data: Mon 12 May 2008 - 23:11:56 MET DST

> "f1j@k ?" <person@server.pl> ośmielił się napisać:

a co grupa sluzy do pomiocy ws softow jakis producentow?? co to nie ma pomocy
techniczenej w WK? wiem ze jest bo dzwonilem.

IMHO kulturalnie zapytałem, co może być przyczyną sytuacji opisanej kodem błędu
cc:-28 na poziomie działania sieci i konfiguracji systemów ms windows xp pro?
Konfigurację ustawienia uprawnień do opisywanych katalogów używanych przez Lexa
sprawdziłem przed pisaniem poprzedniego postu i jest jak najbardziej poprawna.
Konfiguracja plików lex.ini oraz skrótu do Lexa wykonana jest poprawnie. IMHO
winxp pro sp2 lub jakaś inna aplikacja blokuje sprawdzanie i odczytywanie uprawnień.