Re: Lex - nie znaleziono uprawnień

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Sun 11 May 2008 - 17:15:14 MET DST

Matrix ośmielił się napisać:
> Przy próbie uruchomienia Lexa wyświetla się dziwny komunikat: nie znaleziono
> uprawnień błąd cc: -28 Lex zainstalowany został na serwerze SBS win 2003 a
> udostępniony katalog z Lexem został zamapowany na stacji z winxp pro sp2.
> Firewall w winxp pro sp2 jest wyłączony.

a co grupa sluzy do pomiocy ws softow jakis producentow??
co to nie ma pomocy techniczenej w WK? wiem ze jest bo dzwonilem.

Problme lezy w tym ze jesli nie masz klucza HASP (a chyba tak masz) to
jest uzywane glupie zabezpieczenie softwareowe, i tak musisz program
odpalac ze zmapowanej literki (w konfigu ustaw sciezki wzgledem tej
"literki") a poza tym musisz miec uprawnienia do zapisu do folderu
ukrytego w folderze lexa ktory sie nazywa bodajze LEX.915 dla all,
producent twierdzi ze powinny byc prawa do zapisu do calego folderu LEX
ale to nie prawda, ew. dodaj prawa do LEX.ini

na przyszlosc korzystaj z tel do producenta