Re: jak duza partycja systemowa

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 04 May 2008 - 21:42:53 MET DST

Robert Winkler in news:fvkmh4$ab2$1@nemesis.news.neostrada.pl
> Żartujesz z tymi 5 GB, powiedz że żartowałeś. :-)

tzn. *ja* moge spowiadac sie tylko z owych 2.7 GB *zajetosci* na systemowej,
bo to, ze cala systemowa (czyli zajeta+wolne) moze miec okolo 5 GB, to jest
wlasnie tematem mojego root posta,tudziez wiedzy z przeszlosci o tych "40%".
Skad 2.7 GB?
A stad (listing zawartosci part. systemowej u mnie):

c:\CDROM\
c:\cmdcons\ <-- zainstalowana konsola
c:\Documents and Settings\ 390 MB
c:\Program Files\ 392 MB
c:\Recycled\
c:\Temp\
c:\w\ <-- a to plyta instalacyjna w2k= 400 MB
c:\WINNT\ 1.24 GB
c:\arcldr.exe
c:\arcsetup.exe
c:\AUTOEXEC.BAT
c:\boot.ini
c:\Bootfont.bin
c:\cmldr
c:\CONFIG.SYS
c:\IO.SYS
c:\MSDOS.SYS
c:\NTDETECT.COM
c:\ntldr
c:\pagefile.sys 490 MB
c:\pinedebg.txt1

     Razem jakies 2.77 GB.

Jest w2k,sp4 + wszystko co potem.

Ale:
- maile i posty obecne, i przeszle -> oczywiscie na innej partycji
- wszystkie instalacje programow -> oczywiscie na innej partycji, no chyba
ze na sile wrzuca cos tam do program files
- wszelkie inne archiwa, pliki, itp itd - na innej partycji.

Z zalozenia; na c: ma byc tylko system.

> Na moim XP, po 4 latach użytkowania

moze ja nie mam racji,ze ale masz na systemowej tzw. wszystko (prawie) :)
A ja pytam o sytuacje totalnej ascezy na systemowej.Ze jak dupnie - to w
zasadzie strata niewielka.

> endencja jest taka że im dłużej system
> pracuje, tym bardziej niedoszacowana okazuje się pierwotna wielkość
> partycji systemowej.

no tak, jak sie z powietrza jej wielkosc wezmie, to juz po 3 tygodniach moze
byc bokiem szacowanie.