Re: Laptop z vistą sam się włącza

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_unwanted_mail.op.pl>
Data: Tue 29 Apr 2008 - 22:59:47 MET DST

Użytkownik "heng" <zeb@virg.com> napisał w wiadomości
news:48174655$1@news.home.net.pl...

> Przeczytaj to co napisałaś,

Wiesz, język polski ma trochę inną zasadę rozpoznawania płci niż gadu-gadu
(po ostatniej literce).

> i zadaj pytanie konkretne

Cytuję:

<cytat>
> Ma być, Vista w tle ciągle ładuje strony pamięci które mogą
> być potrzebne za chwilę.

Ale inteligentna, lepiej wie niż właściciel.
</cytat>

Zasugerowałeś ironicznie, że Vista wie lepiej niż właściciel, kiedy ma
ładować potrzebne strony pamięci. Ironicznie, więc oznacza to, że chcesz
zaprzeczyć temu stwierdzeniu, co miałoby oznaczać, że to właściciel powinien
wiedzieć, które strony pamięci mogą być za chwilę potrzebne. Spytałem zatem,
czy Ty taką wiedzę posiadłeś.

Powyżej to wersja jak dla dziecka, prościej już nie umiem.

> poz.heng

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !