Re: Laptop z vistą sam się włącza

Autor: Ania_i_Grzes <brak_at_maila.pl>
Data: Tue 29 Apr 2008 - 21:16:37 MET DST

On 2008-04-29 15:23, Radosław Sokół wrote:

> Naprawdę jest tak, że wyłączenie i hibernacja mają takie
> same "objawy" (tzn. mikroprocesor i pamięć są odcinane od
> zasilania), ale w hibernacji inny jest stan ACPI komputera,
> a więc możliwe jest zaprogramowanie reakcji na naciśnięcia
> konkretnych przycisków specjalnych lub automatycznego wybu-
> dzenia w określonych okolicznościach.
>
> Pamiętaj, że komputer może być wyłączony, ale moduł zarzą-
> dzania energią (programowany przez ACPI) działa cały czas,
> a dla niego wyłączenie komputera spowodowane "wyłączeniem"
> i "hibernacją" to dwa różne stany.

Hibernujemy stacjonarny komputer, również vista. Po zahibernowaniu
wyłączamy listwę zasilającą. IMHO nie ma prawa nic działać, bo z czego
bierze sztrum? Chyba nie z bateryjki CMOS..? A po włączeniu komputera
odhibernowywuje się do stanu poprzedniego.

Możliwe, że czegoś nie rozumiem, ale mam prawo, bo dla mnie hibernacja
to było właśnie zgranie RAM'u na dysk, ustawienie pewnych opcji
uruchamiania przez system i wyłączenie zasilania.

--
Pozdrawiamy, Ania, Grzes i synek Kamilek (08.05.2005)
"Kaczka to prezydent wśród ptaków, nasze POPiSowe danie nafaszerowane