Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):
> Dnia Tue, 29 Apr 2008 00:29:46 +0000 (UTC), BrunoJ napisał(a):
>
> > Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):
> >
> > PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
> > i numerek 0000000050
>
> To by wskazywało na hardware.
> http://msdn2.microsoft.com/en-gb/library/ms793437.aspx
no tak...
> ...większość ukrytych problemów
> sprzętowych wyłazi właśnie na fabrycznie nowym sprzęcie. Potem będziesz
> miał spokój na jakieś dwa-trzy lata :-).
tak, uzywam laptopow w pracy od wielu lat, i faktycznie rzadko ktore
przezywaja w spokoju powyzej 3 lat. Dobrze ze Dell ma fajna gwarancje :)
Szkoda ze sie przydaje :/
> Sprzętowy zegar czasu, taki mały scalaczek CMOS na płycie głównej. Skoro
> fabryczny tool wywala błędy to masz ewidentnie jakiś problem sprzętowy,
> którego konsekwencje mogą być różne. Płyta glówna nadaje się jedynie do
> wymiany.
Rozmawialem z Dellem, okazuje sie ze kartonie jedna z wielu plytek to
bootowalny zestaw tooli diagnostycznych. Mily pan kazal to przepuscic i
zobaczyc na czym dokladnie sie wysypie "zeby serwisant nie wozil ze soba
calego kartonu czesci" :> Powialo optymizmem.
Zasugerowal rowniez zeby wyjac i wlozyc jeszcze raz pamieci, dysk. Na wypadek
gdyby cos sie obluzowalo przy transporcie, czy byly zabrudzone styki.
Ale generalnie zanosi sie na wymiane kawalka sprzetu (w zasadzie to lapek ma 7
dni dopiero to powinni wymienic calego, a nie wsadzac jakas ponaprawcza plyte
glowna... :/) Troche niesmak, szczegolnie w przypadku firmowego sprzetu...
pozdrawiam
Bruno
-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/Received on Tue Apr 29 11:40:22 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 29 Apr 2008 - 11:42:02 MET DST