Re: MBR Home a professional

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 28 Apr 2008 - 22:40:09 MET DST

Dnia Mon, 28 Apr 2008 22:08:07 +0200, SQ9HHL napisał(a):

> Witam serdecznie. Mam takie dość pilne pytanie. Potrzebuje odpalić z płyty
> konsole odzyskiwania i wykonać polecenie fixmbr. Niestety posiałem gdzieś
> płytke z XP prof (taki mam zainstalowany) a znalazłem jak na złość instalke
> Home edition. Czy oba te windowsy wpisują do MBR to samo czy jak wykonam to
> z instalki home to mi się wszystko posypie ? Jeżeli ktoś zna odpowiedź na to
> pytanie to byłbym zobowiązany.

Wpisują to samo. W zastępstwie możesz użyć zwykłego DOS-owego polecenia
fdisk /mbr, pod warunkiem wszakże, że system stoi na standardowej
literce C:, gdyż literki wszystkich partycji na tym dysku zostaną
zresetowane do wartości domyślnych.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/