MBR Home a professional

Autor: SQ9HHL <kdoniczka_at_interia.!!!NOSPAM!!!.pl>
Data: Mon 28 Apr 2008 - 22:08:07 MET DST

Witam serdecznie. Mam takie dość pilne pytanie. Potrzebuje odpalić z płyty
konsole odzyskiwania i wykonać polecenie fixmbr. Niestety posiałem gdzieś
płytke z XP prof (taki mam zainstalowany) a znalazłem jak na złość instalke
Home edition. Czy oba te windowsy wpisują do MBR to samo czy jak wykonam to
z instalki home to mi się wszystko posypie ? Jeżeli ktoś zna odpowiedź na to
pytanie to byłbym zobowiązany.

Pozdrawiam
Krzysztof