Re: System na osobnym dysku

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 21:25:32 MET DST

Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> napisał w
wiadomości news:ftt9e0$chf$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Witam!
>
> Podczas porządków, które robiłem po zakupie nowego komputera odkryłem
> stary
> dysk, ATA 20-stkę (pozbyłem się go na rzecz 160tki). Chciałbym pobawić się

  Zainstaluj sobie VirtualPC (o ile Twój bieżący system to trawi) i baw się
bez obaw wszelkimi systemami - nowy (czyli stary) dysk wykorzystaj na
składowisko dysków maszyn virtualnych). Bezpieczne i bezproblemowe o ile nie
wymagasz dostępu do zaawansowanego sprzętu.

  Bez problemu działa w2k, XP, Vista - niewiele pracy wymaga Debian, Ubuntu

marfi