Re: System na osobnym dysku

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:48:53 MET DST

W artykule <ftt9e0$chf$1@atlantis.news.neostrada.pl> Wojciech "Spook" Sura
napisał(a):

> Chciałbym spytać zatem, które rozwiązanie będzie wygodniejsze i tańsze - a
> może istnieje inne?
>
> 1. Kieszeń na dysk ATA z wyjściem SATA (zasilany z zasilacza kompturerowego,
> mam wyjście z tyłu obudowy).

Tu nie chodzi o tańsze/droższe.
Nie wiem jak Vista, ale np: XP nie zainstalujesz na dysku USB (system się
nie uruchomi z takiego dysku).
Dlatego ile by to rozwiązanie nie kosztowało, to jest ono lepsze.

> 2. Kieszeń na dysk ATA z wyjściem USB (zasilana zewnętrznie) (mam w sumie 10
> złącz USB, 8 z tyłu i 2 z przodu, więc bezproblemowo mogę jedno poświęcić)

Linux ruszy z USB bez najmniejszego problemu. Windows... pozostawia dużo
do życzenia.

> Jakie są koszta takich kieszeni? Może istnieje prostsze rozwiązanie tego
> problemu?

Kurcze, a google i sklepy pozamykane?
Najtaniej pewnie na allegro ;)

Jacek