Re: Załamujący czas uruchamiania

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 10:43:41 MET DST

Osadnik pisze:

> Te pciide i atapi to faktycznie coś podejrzanego, aczkolwiek z tym
> adildr.sys - od zawsze był z nim problem jak tylko sie zainstalowało
> Neostradowe sterowniki do sagema.
> MSSQL przeinstaluje, zobaczę czy pomoże.
> Ale z PCIIDE nie ma pomysłu... utworze punkt przywracania i będę
> kombinował.
> Ewentualnie jak coś będzie innego jak rozwiązać to chętnie przeczytam.

Moje działania nie doniosły skutku.
O ile chyba czas ładowania systemu przyśpieszył to ładowania profilu -
nadal jest bardzo długi.
Uruchamia sie kila programów, standardowych...
Jedynie co mnie wkurza to antywirus który zachowuje sie tak jakby był
panem i władca komputera i podczas aktualizacji blokuje komputer po
uruchomieniu na kilka sekund. Ale nigdy nie blokował uruchamiania profilu.